Er is de mogelijkheid om de blokhut in de zomer te huren voor een zomerkamp. De blokhut ligt aan de rand van Wijchen, het bos ligt op een steenworp afstand. Ook beschikt de blokhut over een naastgelegen speelveld, waarop men spelletjes en overige programma's kan doen. Een evenementenkuil voor leuke programma's of een kampvuurtje is ook aanwezig.

De blokhut bestaat uit 2 zalen, twee stafkamers, een keuken, een toiletruimte incl. douche en een invalide toilet.

Voor prijzen, reserveringen en overige informatie kunt u contact opnemen via het onderstaande contactformulier.

In de weekenden gaan de opkomsten van de speltakken gewoon door, de blokhut is daarom op zaterdag vanaf 16.00 uur beschikbaar.

Het huren van de blokhut is alleen mogelijk voor scoutinggroepen en andere verenigingen,
voor feesten en partijen heeft het geen zin om te informeren.